2014. július 16., szerda

Könyvajánló!

Veronica B. Reinna
Hirtelen Szerelem

Odessa von Teese élete nem volt könnyű. Édesanyját sosem ismerte és egész gyermekkorát alkoholista apjával kellett leélnie, aki a mai napig felkeresi őt, ha pénzre van szüksége, nemrég pedig még a barátját is csúnyán elhagyta. A férfiakban való bizalmát teljesen elvesztette, fél nyitni feléjük. Egy nap baleset éri, beveri a fejét és besétál a kórházba, ahol  találkozik a vonzó és fiatal sebésszel, Dr. William Sullivan-nel, aki azonnal mély benyomást tesz rá, ahogy ő is a férfira. Később az orvos randevúra hívja, de mivel fél és bizalmatlan, nemet mond, ám Will aztán mégis ráveszi őt egy vacsorára a lakásán...

2 megjegyzés:

  1. Ezzel a poszttal most megleptél.... Fogalmam sincs, hogy köszönhetném meg nekem ezt a sok mindent... Ezt a rengeteg támogatást és egyebet... Tényleg nagyon köszönöm, csajszi <3 és én is nagyon szurkolok neked és segítek, amiben csak tudok.... :)
    KÖSZÖNÖM! :) <3

    VálaszTörlés
  2. Amit írtam neked, az mind igaz és gondoltam, hogy talán örömet is szerzek neked ezzel a bejegyzésemmel, de igazából az volt a célom vele, mindenkivel tudassam, hogy létezik ez a csodás könyv! És CSODÁS, AKI ÍRTA! <3 :D
    Én támogatlak mindenbe, mint barátnőd, mint rajongód és szurkolok neked, hogy elérd azt, amit igazán szeretnél! <3
    Most már tényleg jó lenne személyesen is találkozni, hiszen minden álmom, hogy egyszer a kedvenc könyvemet a kedvenc íróm személyesen dedikálja nekem! :D <3 És jókat beszélgetni veled! :)
    Imádlak, amióta csak megismertelek! <3

    VálaszTörlés